Oldalak

2015. május 16., szombat

8.Rész

Aludni? Azt se tudom mi az. Az este egyáltalán nem aludtam semmit, csak forgolódtam vagy a plafont bámultam. Muszáj aludnom, hogy azért még is csak nézek ki valahogy mikor találkozunk. Így sikeresen reggel el aludtam, majd délbe keltem fel. Csináltam magamnak reggelit és le ültem a tv elé megnézni egy filmet. Majd kettő körül úgy gondoltam fel hívom anyukámat. Elővettem a mobilom rá nyomtam a gyors hívóra mivel ő van nekem beállítva elsőnek. A csengetek, de nem veszi fel, majd újra hívom és igen bingó felvette.
- Szia anya bocsi, hogy csak most tudtalak hívni. Csak sokk dolgom volt.- azt nem akartam mondani, hogy van egy srác aki szinte koslat utánam.
- Szia kincsem semmi baj. Mos hallottam meg, hogy csörög a telefonom. Tudod milyen vagyok mindig mindent szerte hagyok. Na de ne is ezzel törődjünk. Mi van veled? Mesélj? Vannak már barátaid? És milyen a munka hely? Na meg a fiúk? Van már udvarlód?- darálta le a kérdéseit. Felkuncogtam.
- Anya ne aggódj igen vannak barátaim, a munka hely is jó és őhm igen azt hiszem van egy fiú aki udvarol. Vagy valami olyasmi. Mindegy ez bonyolult.- adtam választ mindenre miközben ki vittem a konyhába a reggelim maradékát.
- Oh alig várom már, hogy meglátogassalak. Kíváncsi vagyok milyenek a barátaid és az a fiú milyen? És mért bonyolult?- aggodalmaskodott.- Neki támaszkodtam a konyha pultnak és gondolkoztam mit válaszoljak az utóbbi kérdésre.
- Én is várom, hogy lássalak. Majd erre akkor válaszolók ha már minden biztos. Ühm mennem kell anya alig várom, hogy el gyere.
- Oké kincsem, de azért meg szeretném ismerni ezt a fiút! Szeretlek és vigyáz magadra. Szia kincsem.
- Én is szeretlek anyu szia.-köszöntem el tőle. Bontottuk a vonalat, felsóhajtottam és egyik kezemmel az orr nyergemet dörzsöltem, míg a másikkal a telefonom volt amire pont most jött egy üzenet Harrytől.

Szépségem este 20:00ra érted megyek addigra készülj el. xx Harry

Istenem telefonomat lerakva gondolkoztam igent vagy nemet mondjak neki? Ha nemet mondok, akkor ki hagyok egy hatalmas lehetőséget megismerhetem az igazi szerelmet és a vele járó szeretkezést. Ha igent mondok neki bejárhatom vele a földet megismerhetek embereket és szerintem ha szeretném még gyengéd is tud lenni velem az ágyba. Van még időm néztem meg telefonomon az órát ami 14:25 van most akkor még van 5 és fél órám elkészülni. Lesz időm még gondolkodni, de most még nem tudom, hogy igent vagy nemet akarok mondani csak azt, hogy el kell végeznem néhány női teendőt, de nem tudom, hogy kezdjek bele. Így újra a telefonomat segítségül híva tárcsázom Bri számát, azonnal felveszi.
- Szia Bri nem tudom, hogy vagy vele, de segítségre van szükségem az öltözködés......-befejezni nem tudtam mert félbe szakított.
- Fél óra és ott vagyok! - Semmi köszönés csak ennyi azt se tudja mit kell venni jaj annyira félek. Le kell borotválkoznom meg ilyennek. Még akkor is ha ma nemet mondok. Még Brire vártam elő készültem a kádba vizet eresztettem és minden fajta illó olajokat öntöttem a már meleg vízbe le vetkőztem és fel vettem egy köntöst és úgy vártam Brire. De nem kellet sokat várnom rá. Már csengettek is. Azonnal ajtót nyitottam.
- Szia csajszi. Hoztam mindent!- mutatta fel a szatyrot amelyben minden fajta szépség ápolási cuccok voltak.
- Szia köszi. Uh nagyon izgulok pedig még azt se tudom, hogy igent vagy nemet mondok neki. Mi lesz ha igent mondok és valamit el szúrok?- hadartam el neki ami ki ki kívánkozott belőlem.
- Hé nyugi nem lesz baj te most szépen e mész lefürdesz és egyéb, majd ki jössz a fürdőből meg csinálom a hajad és a sminked. Oké?- de megszólalni nem tudtam be pánikoltam.- Ne pánikolj! oké? Rendben lesz minden. Ha igent mondasz Harry vigyázni fog rád! Bíz benne! Oké? Csak bólints.- bólintottam, majd a fürdő szoba felé kezdtünk araszolni. - tessék fogd a szatyrot aztán csak óvatosan!-kacsintott rám. Mjad becsukta az ajtót az orrom előtt. Felsóhajtottam bele ültem a kádba és kezdetét vette a buli. Lefürödtem sikeresen és még hajat is mostam. De borotválkozásnál csak sikerült meg vágnom a vádlimat nem nagyon csak egy picit. Megszárítottam a hajam, majd a telefonomon meg néztem mennyi az idő. Az óra 17:30-at mutatott.  Magamra tettem egy törülközött és kiléptem a fürdőből. Brit láttam meg aki egy seregnyi ruhát rakott ki a kanapémra.
- Bri kész vagyok.- felém fordult és így szólt.
- Van egy csomó dögös ruhád aranyom három van ami tuti befutó. Ez a fekete csipke és csak azt takarja amit nagyon muszáj a kedvencem. De van itt egy sötét kék aminek nincsen háta és szintén csipke de mindent takar. És van ez a fehér aminek nincs háta csupa csipke és hosszú ujjú.
- Uh csak ezeket választhatom?
- Igen! Dögösnek kell lenned. Lehet ma veszted el az ártatlanságod még se mehetsz mama ruhába.
- Még nem mondtam igent.
- Ugyan te is én is tudom, hogy hazudsz! Akarod ahogy ő is téged ebbe nincs semmi szégyenli vallód na most gyere te apáca még fehér neműt nem választottam.- villantott egy ördögi vigyort rám. Ajaj.
Kiválasztottuk a megfelelő fehérneműt amit fel is vettem. Majd jöhet a ruha. Bri megcsinálta a frizurámat és a sminkemet. És késznek is nyilvánítottunk engem. Az orra szerint 19:45- van. Még beszélgettünk egy kicsit amikor csengettek.- Na ne pánikolj dögös vagy kapd el- kacsintott. - És érezd jól magad!- lassan oda ballagtam az ajtóhoz és kitártam. Benne is ben rekedt a levegő, de bennem is. Egy szűk fekete farmer és egy félig ki gombolt ing volt rajta, na meg a szokásos agyon használt csizmája.  Egyikünk se tudott mit mondani. De végül össze szedte magát és így szólt.
- Gyönyörű vagy. Én mázlista vagyok egy nagyon nagy mázlista.- kacsintott. Öhm nem tudom ilyenkor mit szokás hozni. A fiúk mondták, mármint a banda társaim, hogy virágot szokás. Én most nem hoztam.- mondta. Kellett neki egy perc még rá jött mit mondott.- Mármint nem tudom mi a kedvenc virágot. De majd ezt is kiderítjük.  Na gyere menjünk. Lesétáltunk Harry végig úri ember volt, míg az étteremhez nem értünk. A legcsendesebb sarkot választotta Harry jól hátul. Az étterem gyönyörű volt csendes és barátságos. Miután leültünk megkaptuk az étlapokat kínos csend állt be.
- Választottál már?- kérdeztem, hogy valahogy oldjam a feszültséget.
- Öhm igen és te?
- Igen. És mit?- annyira köz helyes volt az egész.
- Hát ez nem indul túl jól. Hát milánói makaróni!-mondta mintha csak természetes lenne.
- Én is azt választottam.- furán nézet rám ezért megkérdeztem mi a baj?- Valami baj van?
- Nem csak akár mi volt ha egy lánnyal ettem az mindig salátát kért.
- Hát én nem ilyen vagyok.- mosolyodtam el. Miután a pincér felvette a rendelésünket sokkal oldottabb volt a hangulat nevetgéltünk és mindent elfogyasztottunk. Majd jött a várva várt perc láttam Harryn is, hogy már várja a válaszom. Azt vártam csak, hogy mikor kérdezi meg. Ami be is következett még kikérte a számlát.
- Na és, hogy döntöttél? Leszel a partnerem?-kérdezte szinte suttogva olyan gyermekies volt és törékeny. A mindig magabiztos Harry. A válaszom még el maradt mert a pincér bele zavart kifizette a vacsorát és meredten bámult rám.
- Én igen. A válaszom igen.
- Nem bánod meg ígérem!- pedig úgy érzem nem kellet igent mondanom, De annyira jó látni, hogy mosolyog.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése