Oldalak

2015. május 13., szerda

6.Rész

Gyorsan össze szedtem magam átöltöztem egy laza cuccba. Mivel jó idő volt, szinte mindig az van egy kék topra és egy magasított derekú rövid farmerre eset a választásom. Még egy utolsó simítás a fürdő szobába fogmosás, fésülködés és egy alap smink feltevése az  arcomra és késznek nyilvánítottam magam. Egy táskába bele tettem a pénztárcámat, majd a telefonomat felkapva léptem ki a szobából. Harryt a napaliba találtam amint a régi képeimet nézi nagy bőszen. Torkomat megköszörülve hívóm fel magamra a figyelmet. Amire azonnal fel kapja a fejét és ajakéba beharapva néz végig rajtam. Én meg hagyom egyik lábamról a másikra állva várok, hogy valamelyikünk megtörje a kínos csendet. Amit ő tör meg.
- Kitettél magadért Moo.-kacsint rám. Szem forgatva sétálok mellé és megnézem melyik kép kelti fel az érdeklődését. Aztán meglátom azt a képet amikor még minden normális volt és jó. Azon a képen a régi életem volt. Akkor még voltak barátaim és az apukám is élt. - Kik vannak a képen?
- Apukám, anyukám és a legjobb barátnőm.- a végét szinte már suttogtam. Könnyes tekintettel fordultam meg és lépkedtem az ajtóhoz. Kitártam és vissza szóltam Harrynek.- Na jössz?-szedtem össze magam. Hatalmas vigyorral az arcán jött utánam miután bezártam az ajtót csöndben lépkedtünk egy más mellett le a lépcsőn.
- Gyere!-húzott ki az épületből kézen fogva. Majd megálltunk egy fekete kocsinál. Azt hiszem Range Rover lehet. Kinyitotta az ajtaját, segített beszállni és már is megkerülte az ajtót. Miután félbőgőt a motor azt hittem nem fogunk beszélgetni rá kérdezed, amire nem akartam válaszolni.- Mi történt a családoddal Moo?
- Öhm.......- nem tudtam, hogy kezdjek bele.- Nem vagyunk olyan jóba, hogy erről beszélnünk kéne.-találtam meg a hangom. Ő csak rám nézet amolyan beszélj már.- Apukám autó balesetben halt meg és utána magamba fordultam, emiatt el hanyagoltam a barátaimat. Utána már nem volt miről beszélgetnem velük. Így egyedül maradtam anyával.-meséltem el neki a lényeget,kéz tördelve. De azt nem mondtam el neki, hogy utána mi történt. Nem kell, hogy sajnáljon kaptam sajnálatból eleget, de attól még nem lesz jobb.
- Sajnálom!-rakta a szabad kezét a combomra és megszorította.
- Nem kell sajnálnod nem a te hibát az egész!- raktam vissza beszéd közbe a kezét a váltóra. - Hanem az enyém.
- Jaj Moo dehogy a tiéd nem tehetsz róla, hogy apukád meghalt.
- Nem úgy értem, arról tudom, hogy nem tehettek. Rosszul fogalmaztam a barátaim elvesztéséről tehetek én. Eltaszítottam magamtól őket!
- Azért ők is lehettek volna ki tartóbbak!-jelentette ki.- Nem tudják mit vesztettek.-rám kacsintott és be parkolt egy aranyos kis kávézó parkolójába. Le állította a motort, kicsatolta az övét én is ez tettem ki pattant a kocsiból már mentem volna utána mikor egyszer csak nem nyílt a kocsi ajtaja. Mi a?? Oda jött az oldalamra. -meg nyomta az ajtó nyitott és ki segített. 
- Micsoda úri ember.-forgattam meg a szemeimet és a kávézó felé vettem az irányt. Mire ő felnevetett, majd mellém érve újra meg nyomta az ajtó zárat. Kitárta a kávézó ajtaját mire mennyei illatok csapták meg az orromat.
- Éhes vagy?-kérdezte és oda vezetett egy asztalhoz. Nem akartam mondani mire megkordult a gyomrom.- Ezt egy igennek veszem! Mit kérsz??-oda adta az étlapot mire választottam magamnak egy extra csokis. tejszínes turmixot és két croissant.
- Ühm szeretnék egy extra  csokis. tejszínes turmixot és két  csoki darabos croissant.- adtam le a rendelést. Épp megfordultam, hogy elővegyem a pénztárcámat és oda adjam a megfelelő összeget, de mire vissza fordultam Harry már sorba volt. Na nem mintha hosszú sor lett volna. Körbe néztem a hangulatos helyen a fehér és a rózsaszín uralkodott. Kevesen voltak viszont sok mindet fogyasztottak. Épp a körmeimet nézegettem mikor Harry vissza ért.
- A hölgynek egy extra csokis. tejszínes turmixot és két croissan. És magamnak egy  gyümölcsös muffin és egy kávé.- adta elő úgy mint egy pincér.Én csak össze húzott szemöldökkel néztem rá még le ül.
- Móka Miki! Mennyivel tartozom?-néztem magam mellé a pénztárcámat keresve. Amit meg is találtam fel nézve egy nagyon dühős Harryt láttam magam előtt.- Mi a baj??
- A baj?- szólalt meg, mély és fenyegető hangon.-Az a baj drágám, hogy csont sovány vagy! Meghívlak reggelizni, de neked még ez se tetszik. Először csinálok ilyet egy lánnyal aki nem az anyám és nem a húgom, de neked ezt a dolgot is át kel húznod.-csattant fel.
- Bocsánat.-húztam magam összébb.- De ha neked sovány vagyok, akkor nem is értem mér vagyok itt akár most azonnal mehetnék is és megyek is bunkó. Amúgy se tudnám ki fizetni a reggelit a számlát megfigyelve.-köptem felé a szavakat. És nem érdekelve a döbbent arcát látva a fogtam az összes cuccom álltam fel és lépteimet meg szaporázva léptem ki az utcára. Körbe néztem, de mivel még nem is mertem jól annyira ezt a környéket hívtam magamnak egy taxit. Ami hála istenek hamar ide jött. 
Már épp szálltam volna be mikor Harry hangját hallottam meg.
- Mona Spell benne merj szállni mert olyat teszek amit magam is meg bánok!-kiabálta. Hátra néztem és annyit láttam, hogy Harry az ajtóba áll kezébe egy egy tálca amin a két üdítő volt és egy szatyor. Nagyon dühős volt!
- Nem parancsolsz nekem! Most pedig ha nem haragszol....-szálltam volna be a taxiba. De egy hang meg állította a taxist.
- Adok magának 30 dollárt ha most el hajt a hölgy nélkül!- a taxis füttyentett egyet és bólintott, hogy bele egyezik. 
- Ez nem igaz én hívtam a taxit!-sikítottam már szinte hisztérikusan. 
- Hé hölgyike tud annyit fizetni mint az úr?? És akkor el viszem!- én csak nemet intve a fejemmel adtam meg a választ. Harry lazán oda sétált meg adta a taxisnak az ígért összeget. És már itt sem volt. 
- Hát ez nem igaz ez most mire volt jó?? Hm? Elmehetem volna és akkor kereshettél volna magadnak egy másik lányt aki nem ilyen vékony és.........- befejezni nem tudtam mert nagy robaj rázta meg a mondandómat. Harry volt az ledobta a kezéből a cuccokat és eltüntette köztünk lévő távolságot.
- A fene egye meg a szerződést és azt az akaratos fejedet!- húzott a derekamnál közelebb  magához. Még végül az ajkaink össze értek. Mintha csak egy puzzle darabjai lettek volna a szánk úgy össze illettek, teljesen elgyengültem. Először csak óvatosan kóstolgatott, majd megnyalta az ajkaimat innentől tudtam, hogy engedélyt kért többre. Szét nyitottam a számat amit ő kihasznált és át dugta a nyelvét. És nyelveink mintha régi ismerősként találkoznának, így  fedeztük volna fel egy más száját. Az első normális csókom. Szinte bele olvadtam a karjaiba, majd levegő hiányába el váltunk. Egy más szemeibe veszve térképeztük fel egymást. Várva a másik reakciójára. 









3 megjegyzés: