Oldalak

2015. május 14., csütörtök

7.Rész

A szívem oly hangosan vert, hogy félő volt ki szakad és ő is meghallja. A beálló csend szinte már kínos volt, na meg , hogy mintha örültek lennénk aki már vagy öt perce nézik egymást. Gondolkodj Mona! Gyors ötlettől vezérelve elpillantottam és meg köszörültem a torkom.
- Haza viszlek!-jelentette ki. A hangja a szokottnál is  mélyebb és rekedtebb volt. Mit volt mit tennem utána indultam. Egyedül úgy se találok haza. Taxival meg  mint látom, úgy se engedne el. Beszálltunk a kocsiba és már indultunk is. Az utat végig csöndben töltöttük. Én az ablak üvegnek dőlve néztem az el suhanó tájat, még Harry végig a kormányt szorította úgy, hogy el fehéredtek az ujjai. Már a kormányt sajnáltam, annyira szorította. A  panel elé érve ki pattantam és megvártam még ő is beér. Felballagtunk az emeletre, amikor Mrs Miller épp kinyitotta az ajtót.
- Áh jó reggelt kedveskéim.- mondta és közbe Harryvel össze kulcsolt ujjainkra nézet. Amit ő kulcsolt össze, mikor a lépcsőn jöttünk fel.
- Jó reggelt Mrs. Miller.
- Jó reggelt!-köszöntötte Harry is, csibészes mosollyal az arcán. - Segítsek valamiben? Ha már segített Mona becserkészésében.
- Oh kedvesem öröm volt segíteni! Gyönyörű pár vagytok. No de sietnem kell az orvoshoz. Pá kedveseim.- mondta és el is ment.
- De mi nem is vagyunk együtt!- kiáltottam utána. Haragosan néztem Harryre. Ő csak védekezve felemelte a kezeit.- Hát ez nem igaz még a szomszéd nénit is magad mellé állítod?
- Hé ő ajánlotta fel a segítségét. Ráadásul azt mondta örülne neki, hogy te mint ilyen szép fiatal lány nem egyedül lenne ebbe a nagy városban.
- Aha persze tudod milyen hatással vagy a nőkre korosztálytól függetlenül.-csattantam fel és folytattam utamat a lakásig. Amelynek ajtaját sikeresen fel is tártam.
- Szóval ellenállhatatlanak gondolsz?-húzogatta a szemöldökét. Mire én egy bosszús sóhajjal válaszoltam. Le dobtam a táskám a kanapéra és még mindig az ajtóban álló Harryre néztem.
- Mit állsz ott mint egy fa szent? Gyere be. Nem akarom, hogy a szomszédok is hallják. Be lépet, be csukta az ajtót, leültem a kanapéra, Fütyörészve jött oda hozzám, majd ráült a dohányzó asztalomra. Most komolyan ki akar készíteni?
- Figyelj tudom, hogy lehetetlen ez az egész helyzet.- fogta meg a kezem és az ujjaimat birizgálta még beszélt.- De nem tudok mit tenni, te lennél a legmegfelelőbb lány. Mint a menedzsmentnek, mint nekem. Miattad be vezethetünk néhány randit nem ígérek semmit. Nem tudom mit hozz a sors, egyenlőre annyit tudok, hogy téged akarlak vonz a lényed. Ártatlan vagy minden értelemben! Azt az egyet meg ígérhetem, hogy sose bánnod meg, hogy én vezetlek bele a szexualitás világába!- már meg szólaltam volna és mint ha csak ki találta volna, hogy mit akarok. - Nem nem lesz korbács Moo. Ez nem holmi el cseszet film. És csak akkor korbácsollak ha akarod! Még úgy se próbáltam.- húzta ajkait egy perverz mosolyra.- Ha igent mondanál én lennék a legboldogabb ember. Ez most olyan mintha megkérném a kezed.- nevetett fel erőltetetten.
- Kaphatok holnapig egy kis gondolkodási időt?
- Hát persze. Már az boldoggá tesz, hogy gondolkozol rajta!-ölelt magához.- Mi lenne ha mondjuk egy vacsoránál mondanád meg a választ? Mondjuk este érted jövök és ott el mondod?- meg se tudtam szólalni már fel is állt.
- Jó rendben. Este nyolcra kész leszek pontos légy.
- Az leszek. Köszönnöm.-hálálkodott.
- Mit köszönsz még nem mondtam igent?
- Nem de már az, hogy komolyan gondolkozol rajra. Nem hittem volna, hogy valaki is komolyan el gondolkozik rajta. Nem olyan tiszta lány mint te. Na indulók még sok minden el intézni valóm van.- ölelt magához. Majd kaptam egy puszit a homlokomra, a az arcom két oldalára. Már nyöszörögtem ha ez kínzás akar lenni akkor nagyon is kínoz vele. Kaptam még néhány puszit az ajkaimra, mire fogaimmal meg fogtam az alsó ajkát és be szippantottam a számba. Szemeimet ki nyitva fedeztem fel döbbent arcát. A döbbentség helyét perc alatt a vágy  lett fel fedezhető az arcán, Majd egymásnak esve csókolóztunk az ajtóig ahol is neki döntött és a levegő hiánya miatt el váltunk. - Mennem kell szépségem.- nyomott még egy puszit a számra amit én el mélyítettem. Még percekig csókolóztunk, majd megint a levegő hiányába el váltunk. - Megőrjítesz! Ha most nem fejezzük be itt helyben magamévá teszlek hiába a szerződéssel és, hogy igent vagy nemet mondtál-e.- szuszogott bele a nyakamba.- Na tényleg megyek holnap este találkozunk! Szia szépségem.-simogatta meg az arcom. Mire én csak kábultan néztem fel rá. Ki nyitottam az ajtót. Ő ki lépett. Már a folyosó végén volt, mikor hátra fordult és azt mondta. - Ígérem ha igent mondasz sosem felejted el a holnap estét!- és már itt sem volt. Oh jézusom! Becsapva magam mögött a bejárati ajtót ültem le  a kanapééra és egész nap őrlődtem miközben néztem a kedvenc sorozatomat. Pretty little liars, közbe fagyit és egyéb édességeket magamba tömve gondolkoztam. Este tíz körül megnéztem a hang postát. A z első anya volt.
-  Szia kincsem! Hogy vagy? Én jól, egyik nap meglátogatnálak és megnézném hol dolgozol. Szia hívj vissza szeretlek!- oh mit mondjak neki temettem a fejemet a kezembe. Hogy hé anya semmi gond egy exkluzív sztriptíz bárba dolgozom mint csapos. De semmi gond! Mindegy ezzel rá érek később is foglalkozni. A második Bri volt!
- Hé kislány Bri vagyok! Egész nap nem értelek el. Na mi volt a herceggel? Hívj Puszi!-sóhajtva vettem elő a telefonomat. A vezetékesről töröltem az az napi hang postát. Majd tárcsáztam a mobilomról Brit. Első csöngetésre fel vette.
- Szia mindent akarok hallani. A mocskos részletekről is hallani akarok érted csajszi mindenről!
- Bri nyugi ne legyél ennyire felpörögve el vitt reggelizni ahol aztán veszekedtünk egy sort! Elakartam menni ő nem engedett, majd megcsókolt- a végét suttogtam. Mire a válasz egy hatalmas sikítás volt.
- Ennyi volt?? Ezért adtam neked egy szabad napot?-kérdezte.
- Bri ne ráncold a szemöldököd. Ne tagad! Haza kísért itt is csókolóztunk  aztán válasz út elé állított. Holnap igennel vagy nemmel kell válaszolnom, hogy akarok- e a ˇˇ a társa lenn ˇˇ idéző jelben. Úgy, hogy ha holnap még nem dolgozom remélem nem gond?
- Nem csajszi mondj csak igent! Ez a nagy lehetőséged.- mondta , majd valami hangos csattant a földön.- Thea mondtam, hogy ne rohangálj!- sóhajtott fel. Amit hangos bőgés követett. - Soha ne legyen gyereked! Tényleg nem vicceltem! Na mennem kell szia!
- Szia Bri!
 - Fel a fejjel csajszi! Le raktam a telefont el végeztem az esti teendőimet. Majd befeküdtem az ágyba már épp el aludtam volna mikor pittyegett a telefonom jelezvén, hogy jött egy üzenetem. Fel kapva az éjjeli szekrényről meg nyitottam. Harry.

Csak jó éjszakát akartam kívánni már várom a holnap estét. Függetlenül attól, hogy igent vagy nemet akarsz mondani! Szép jó éjszakát szépségem álmodj velem úgy ahogy én veled! xx Harry.

Olvastam fel hangosan az üzenetet. Még nem tudom mi lenne a helyes döntés. De minden meg fog oldódni ahogy apa mondaná. Vissza raktam a telefonomat a szekrényre és a régi életemről álmodtam, hogy apa még él és még a legjobb barátom Lucy.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése